Thursday 6 December 2012

PEPLUM RIBBON DRESS


                                                               YELLOW MUSTARD
                                                        *****AVAILABLE****
                                                   **ITEM CODE:PEPLUM RIBBON DRESS
                                                       ITEM COLUR:YELLOW MUSTARD
                                                       PRICE:RM90
                                                       FREE POSTAGE
                                                       FREE SIZE

                                                       Material:Premium Quality Cotton

                                                   **ITEM CODE:SKIRT (MERMAID)
                                                       ITEM COLOUR:BROWN
                                                       PRICE:RM50
                                                       FREE POSTAGE
                                                       FREE SIZE
                                                       Material:LYCRA

                                                                       BLUE
                                                              *****AVAILABLE****
                                                    **ITEM CODE:PEPLUM RIBBON DRESS
                                                        ITEM COLOUR:BLUE
                                                        PRICE:RM90
                                                        FREE POSTAGE
                                                        FREE SIZE
                                                        Material:Premium Quality Cotton

                                                    **ITEM CODE:SKIRT (MERMAID)
                                                        ITEM COLOUR:BLACK
                                                        PRICE:RM50
                                                        FREE POSTAGE
                                                        FREE SIZE
                                                        Material:LYCRA
 
To order message your detail to lady beauty boutique
Name:
Adress :
Contact No:
Poscode :
Item code :
Item colour :

***sebarang pertanyaan boleh pm/call/msj/whassap:017-959 1564 
      email:ladybeautyboutique@yahoo.com :)


No comments:

Post a Comment